Waarom kiest u voor Merlijn?

Waarom klanten voor Merlijn Medezeggenschap kiezen…..

  1. Praktische toepasbaarheid

    Merlijn Medezeggenschap, onderdeel van de Merlijn Groep, is dé partij die praktisch toepasbare kennis en vaardigheden bijbrengt die op elke situatie van de klant is geënt. Jarenlange ervaring en deskundigheid staan hiervoor garant.

  2. Branchegerichtheid

    De trainers, coaches en adviseurs van Merlijn Medezeggenschap zijn naar ervaring, kennis en deskundigheid ingedeeld naar specialistische bedrijven, instellingen en branches. Klantgerichtheid, kwaliteit en luisteren naar de vraag staan in deze manier van werken centraal. Immers, de klant is de beste reclame. Merlijn maakt zijn positie ook bekend via nieuwsbrieven, blogs en spraakmakende publieke activiteiten in de vorm van workshops bij grote evenementen.

  3. Betrokken trainers en adviseurs

    Binnen Merlijn Medezeggenschap is een samenwerkingsverband van enthousiaste en gedreven trainers/adviseurs. Laagdrempeligheid en kwaliteit kenmerken de werkwijze van deze partners. Doel is om een verantwoordelijke medezeggenschap voor mens en bedrijf te borgen: een medezeggenschap die zichzelf serieus neemt en serieus genomen wordt.
    Niet medezeggenschap is de norm, maar mede-zeggenschap.

  4. Merlijn Groep

    Merlijn Medezeggenschap is onderdeel van de Merlijn Groep. Met 150 collega- specialisten is Merlijn in staat om, naast medezeggenschap, oplossingen voor klantvragen te bieden op het gebied van conflictmanagement, mediation, organisatievraagstukken en communicatie. Snel schakelen en uitwisselbaarheid van ervaring en kennis zijn daarmee vaste kenmerken van de Merlijn Groep.

  5. Landelijke dekking

    Met moderne middelen en een goed uitgerust centraal bureau wordt een landelijke dekking gegarandeerd.

  6. Kwaliteitsnormen

    Alle partners van Merlijn Medezeggenschap zijn RMZO-gecertificeerd, waarmee zij voldoen aan de verplichting zich regelmatig te her- en bijscholen. Merlijn Medezeggenschap is aangesloten bij de brancheorganisatie BVMZ.

  7. Servicedesk

    Via de telefoon, social media alsook mailadres info@merlijngroep.nl kent Merlijn een servicedesk die vragen aan de juiste professional koppelt. Snelheid en doeltreffendheid kenmerken de werkwijze van de Servicedesk.

  8. Kenniscentrum

    Merlijn beschikt over een intern kenniscentrum waarbij, door research & development, de dienstverlening innovatief is. Een “event”-poot (de combinatie van de Kasteeldagen en de Merlijn Academie) voorziet in hoogwaardige activiteiten waar de klant écht wat aan heeft.

  9. Rijke traditie

    Al meer dan 25 jaar is Merlijn dé partij bij uitstek voor de klant. Een traditie die haar filosofie baseert op de Arthurlegende uit de middeleeuwen, waarbij de tovenaar Merlijn een belangrijke rol speelt: creativiteit in het vinden van oplossingen voor de klant in combinatie met respect voor de kennis en ervaring.