Aan de telefoon: gesprekstechnieken en attitude

Aan de telefoon – Gesprekstechnieken en attitude

1-daagse

x
  • Bedrijfsinformatie

  • Factuurinformatie

  • Overige informatie

Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.

Aan de telefoon: gesprekstechnieken en attitude wordt onder meer gevolgd door:

Deze opleiding wordt vooral gevolgd door medewerkers van organisaties die vaak conflictgevoelige telefoongesprekken moeten voeren. Dat kunnen medewerkers van overheden zijn of van bedrijven die veel te maken krijgen met klantvragen die gevoelig kunnen liggen.

Te behalen resultaten

  1. U kent uw eigen attitude en kunt die waar nodig bijsturen.
  2. U kunt het gesprek structureren/faseren.
  3. U bent in staat om empathie voelbaar te maken.

Wilt u deelnemen?

Data & Locaties

Geen trainingen gevonden
´t Raadhuis nabij 's-Hertogenbosch (NB)Dorpstraat 7 Nuland
Locatie: ´t Raadhuis nabij 's-Hertogenbosch (NB)
Data06 apr 2018
  • Kosten: € 495
  • Accommodatiekosten: € 47,50
  • BTW: nihil
Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.
Locatie: ´t Raadhuis nabij 's-Hertogenbosch (NB)
Data12 nov 2018
  • Kosten: € 495
  • Accommodatiekosten: € 47,50
  • BTW: nihil
Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.

Docenten

Mevr. v.d. Stappen - Mediator - Merlijn Groep

Stappen | mevrouw mr K.E.M. van der Stappen (Karen)

1961, (rechten), is als advocaat sinds 1984 en als MfN mediator vanaf medio jaren negentig vooral werkzaam geweest op het terrein van het overheids- , arbeids-, personen- en familierecht. Zij leidde meer dan 500 MfN mediators op. Voor de Merlijn Groep geeft zij trainingen in het kader van de andere aanpak alsmede de juridische vaardigheidstrainingen...

Lees verder

Download de brochure