
BASF
BASF is een professionele organisatie met diverse teams die op een hoog samenwerkingsniveau werken.
In het verleden hebben wij met veel plezier het bedrijf BASF getraind.
Hieronder een voorbeeld programma van een van de trainingsdagen:
Een belangrijk aspect voor goede samenwerking is feedback kunnen geven en ontvangen, gevraagd en ongevraagd. In een klein team was behoefte om aan deze competenties te werken.
Deze behoefte is in onderlinge afstemming vertaald naar een training/teamcoaching feedback geven en ontvangen. Eerst is gewerkt aan het vergroten van de veiligheid door middel van een effectieve werkvorm. Daarna volgde pragmatische theorie over feedbackregels, verschil tussen intentie en effect, verschil tussen waarneming en interpretatie en praktische vaardigheden. De theorie is interactief besproken. Alle deelnemers hebben hier vervolgens uitgebreid mee geoefend. De deelnemers waren zeer tevreden over de opbrengst van de training.
Missie en strategie van BASF:
Onze ambitie is om de wereldleider te zijn op het gebied van chemie voor onze klanten. We willen door de hele organisatie onze passie voor onze klanten aansterken. We willen winstgevend groeien en waarde creëren voor onze maatschappij. Via verschillende kanalen bewijst het BASF elke dag dat het staat voor verbondenheid, innovatieve oplossingen, partnerships met toegevoegde waarde en duurzaamheid. Lees meer
Opleidingen & trainingen
Relevant voor dit soort cases
-
Mediationvaardigheden op de werkvloer
In iedere organisatie komen situaties voor waarbij conflictvaardig handelen grote voordelen oplevert. Door de kracht van mediation te doorgronden, kunt [...]
-
Resultaatgericht onderhandelen; van intuïtie naar onderhandelingskracht
De mediator is de regisseur van veilige en ook creatieve onderhandelingen. Deze training concentreert zich rondom machtsevenwicht, taart vergroten, objectieve [...]
Andere cases
Ook met deze bedrijven hebben wij gewerkt

Philips
