Dijkstra | de heer G.J. Dijkstra (Gerard)

Regio's: Drenthe, Flevoland, Friesland, Gelderland, Overijssel, Utrecht

Gerard Dijkstra is sinds 2004 fulltime werkzaam als geregistreerde en gecertificeerde externe vertrouwenspersoon. Deze functie vervult hij bij profit en non profit organisaties. De opdrachtgevers bevinden zich onder meer in productiebedrijven, dienstverlening, financiële sector en IT’; ook in non profit, ziekenhuizen, zorg- en welzijnssector, kinderopvang, woningcorporaties en gemeentelijke overheid. Momenteel is hij actief voor ongeveer 110 organisaties. Specifieke ervaring heeft hij als vertrouwenspersoon bij onderwijsinstellingen, te weten: PO, SO, VO , VMBO, MBO en HBO onderwijs. Hij ondersteunt organisaties bij het ontwikkelen en implementeren van beleid op het gebied van psychosociale arbeidsbelasting (PSA). Hij werkt samen in een landelijk netwerk van geregistreerde en gecertificeerde vertrouwenspersonen en is lid van de Landelijke beroepsvereniging van Vertrouwenspersonen (LVVV). 

"Iedereen heeft recht op een veilige integere werkplek."

Talen

  • Duits
  • Nederlands
1993

familiebedrijf sinds

200

aangesloten professionals

4500

conflictprofessionals opgeleid sinds 1993

9.2

gemiddelde klantbeoordeling

Neem contract op

met Gerard Dijkstra

Graag hieronder uw gegevens en vraag/verzoek invullen

    Specialismen

    Gerard Dijkstra is gespecialiseerd in

    Pre-mediation

    Pre-mediation is onderzoeken of een mediation nodig of mogelijk is. Zonder de juridische regels die een mediation traject kenmerkt, is dit gesprek een stuk informeler. Conflictpartners …

    Meer over Pre-mediation

    Neutraal voorzitterschap

    Heeft u een belangrijk overleg waar sprake is van stevige belangentegenstellingen? Dan kan een neutraal voorzitter uitkomst bieden. De voorzitter is onpartijdig en onafhankelijk en zorg…

    Meer over Neutraal voorzitterschap

    Klachtenfunctionaris

    De klachtenfunctionaris draagt bij aan een effectieve oplossing van problemen tussen klager en beklaagde. De functionaris levert een bijdrage aan een effectief klachtenmanagement en con…

    Meer over Klachtenfunctionaris

    Klachtencommissie of geschillencommissie

    Een klachtencommissie of geschillencommissie (ook wel commissie van bezwaar genoemd) is een college van meerdere (meestal drie) personen, die zich uitlaten over binnengekomen klachten. …

    Meer over Klachtencommissie of geschillencommissie

    Gespreksbegeleiding

    Gespreksbegeleiding biedt een informele vorm van ondersteuning bij een (dreigend) conflict waarbij het onderling overleg niet meer effectief is. Als betrokkenen mediation of andere (mee…

    Meer over Gespreksbegeleiding