Philips

Philips heeft het landelijk loket ‘Just Ask’ opgericht. Dit is een loket waar medewerkers met een kwestie, probleem of conflict terecht kunnen om samen met de loketmedewerker te onderzoeken wat de beste stap is.

In het verleden hebben wij met veel plezier Philips getraind.

Hieronder een voorbeeld programma van een van de trainingsdagen:

In samenspraak met de projectleider heeft Merlijn een Intensief 2-daags programma ontwikkeld voor de loketmedewerkers.
In deze training kwamen vooral mediationvaardigheden aan de orde, zoals: luisteren, samenvatten, doorvragen, structuur aanbrengen in gesprekken, omgaan met emoties en weerstanden, herkennen van patronen en thema’s, (conflict) diagnose kunnen maken en probleemeigenaarschap. De theorie is interactief behandeld en er is intensief geoefend. Onder andere met rollenspellen. De deelnemers hebben de training als zeer praktisch en leerzaam ervaren.

 

Missie en strategie van Philips:

Philips streeft ernaar middels innovaties de wereld om ons heen gezonder en duurzamer te maken. Ons doel is om in 2025 de levens van drie miljard mensen te hebben verbeterd. Wij bieden de beste werkomgeving voor mensen die onze passie delen en samen bieden we onze klanten en aandeelhouders ongekende meerwaarde. Philips wilt ook het leven van mensen verbeteren met zinvolle innovaties. .Lees meer

Opleidingen & trainingen

Relevant voor dit soort cases

Andere cases

Ook met deze bedrijven hebben wij gewerkt

Facilicom

In het verleden hebben wij met veel plezier Facilicom getraind . Hieronder een voorbeeld programma van een van de trainingsdagen: Merlijn heeft veel trainingstr [...]
Lees deze case