Bellen met de burger waaronder gesprekstechnieken & attitude

Aan de telefoon – bemiddelingsgericht werken

1-daagse

x
  • Datumnotatie:DD dash MM dash JJJJ
  • Bedrijfsinformatie

  • Factuurinformatie

  • Overige informatie

Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.

Veiligheid staat voorop
Bij al onze trainingen nemen wij o.a. 1,5 meter afstand tot elkaar en de algemene hygiënerichtlijn van de RIVM in acht.  Lees meer. 

Aan de telefoon - bemiddelingsgericht werken wordt onder meer gevolgd door:

Deze opleiding wordt vooral gevolgd door medewerkers van organisaties die vaak conflictgevoelige telefoongesprekken moeten voeren. Dat kunnen medewerkers van overheden zijn of van bedrijven die veel te maken krijgen met klantvragen die gevoelig kunnen liggen.

Te behalen resultaten

  1. U kent uw eigen attitude en kunt die waar nodig bijsturen.
  2. U kunt het gesprek structureren/faseren.
  3. U bent in staat om empathie voelbaar te maken.

Wilt u deelnemen?

Data & Locaties

Geen trainingen gevonden
Kasteel Heeswijk nabij 's-Hertogenbosch (NB)Kasteel 4 Heeswijk-Dinther
Locatie: Kasteel Heeswijk nabij 's-Hertogenbosch (NB)
Data22 apr 2021
  • Kosten: € 495
  • Accommodatiekosten: € 65,00
  • BTW: nihil
Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.
Locatie: Kasteel Heeswijk nabij 's-Hertogenbosch (NB)
Data12 okt 2021
  • Kosten: € 495
  • Accommodatiekosten: € 65,00
  • BTW: nihil
Als kwesties digitaal niet naar tevredenheid worden opgelost, is een telefoontje naar de klant een logisch vervolg. Hoe gaan we dat gesprek naar een voor beide partijen acceptabel resultaat leiden? Daar is kennis voor nodig van de mogelijkheden en specifieke mondelinge vaardigheden, maar bovenal de juiste attitude.

Docenten

Stappen | mevrouw mr K.E.M. van der Stappen (Karen)

Karen van der Stappen (1961, mr.) is als advocaat sinds 1984 en als MfN registermediator vanaf medio jaren negentig vooral werkzaam geweest op het terrein van het overheids- , arbeids-, personen- en familierecht. Als trainer leidde zij meer dan 500 MfN mediators op. Voor de Merlijn Groep geeft zij inmiddels vooral trainingen in het kader...

Lees verder

Download de brochure