Klachten- of geschillencommissie

Eijk | de heer K. van Eijk (Kees)

door

Kees van Eijk is sinds 2005 actief als mediator. Hij heeft een consultancy achtergrond in het bedrijfsleven waarin hij onder meer zakelijke mediations heeft gevoerd en arbeidsmediation als interne afdeling heeft opgezet binnen enkele grote organisaties. Naast mediator is hij praktijktrainer conflicthantering voor onder andere defensie, politie, justitie en gemeenten, en ondersteunt hij mediators bij

Lees meer...

Peters | de heer J.M.G. Peters (Joep)

door

Joep Peters (1961) heeft als manager en mediator ruime ervaring opgedaan op het gebied van zakelijke conflicten (arbeid, business, scholen en zorg) en teamconflicten. Hij is inzetbaar als mediator en conflictregisseur in Limburg, Noord-Brabant en de Belgische – en Duitse grensstreek. Achtergrond Joep volgde de opleiding HBO Toegepaste Huishoudwetenschappen (Ing.). Als manager is hij meer dan

Lees meer...

Sterren | de heer B.A.M. van der Sterren (Ben)

door

Ben van der Sterren heeft veel ervaring in het begeleiden van conflicten tussen burgers en de overheid. Als bezwaren- en klachtenbehandelaar bij een middelgrote gemeente, heeft hij van dichtbij gezien dat een juridische oplossing slechts zelden een oplossing is waar iedereen blij van wordt. Vaak zijn er alleen verliezers.  Als je het gesprek met elkaar

Lees meer...

Smit | mevrouw mr. M.A. Smit (Mayke)

door

Systemisch coach en trainer Begonnen als jurist (in 1992) bij onder andere de Nationale ombudsman, begeleidt Mayke Smit inmiddels al geruime tijd teams en professionals als systemisch coach en trainer. Zij volgde diverse opleidingen in conflict- en teamcoaching en in systemisch werken bij verschillende organisaties. Drive  Haar jeugdheld was detective Columbo. Zoals hij werkt, onderzoekt

Lees meer...

Drost | de heer dr. A.H. Drost (André)

door

“Verhelderen en verbinden”, is het motto van het bedrijf van André Drost (Drost Consult & Begeleiding). Als gepromoveerd theoloog is hij goed in staat een probleem te analyseren en door te vragen naar persoonlijke motieven achter een conflict. Als teamcoach weet hij de zakelijke belangen van de betrokkenen helder in beeld te krijgen. De verheldering

Lees meer...