Klachten- of geschillencommissie

Sterren | de heer B.A.M. van der Sterren (Ben)

door

Ben van der Sterren heeft veel ervaring in het begeleiden van conflicten tussen burgers en de overheid. Als bezwaren- en klachtenbehandelaar bij een middelgrote gemeente, heeft hij van dichtbij gezien dat een juridische oplossing slechts zelden een oplossing is waar iedereen blij van wordt. Vaak zijn er alleen verliezers.  Als je het gesprek met elkaar

Lees meer...

Smit | mevrouw mr. M.A. Smit (Mayke)

door

Systemisch coach en trainer Begonnen als jurist (in 1992) bij onder andere de Nationale ombudsman, begeleidt Mayke Smit inmiddels al geruime tijd teams en professionals als systemisch coach en trainer. Zij volgde diverse opleidingen in conflict- en teamcoaching en in systemisch werken bij verschillende organisaties. Drive  Haar jeugdheld was detective Columbo. Zoals hij werkt, onderzoekt

Lees meer...

Drost | de heer dr. A.H. Drost (André)

door

“Verhelderen en verbinden”, is het motto van het bedrijf van André Drost (Drost Consult & Begeleiding). Als gepromoveerd theoloog is hij goed in staat een probleem te analyseren en door te vragen naar persoonlijke motieven achter een conflict. Als teamcoach weet hij de zakelijke belangen van de betrokkenen helder in beeld te krijgen. De verheldering

Lees meer...

Clark | de heer P. Clark (Peter)

door

PeteR Clark is Vertrouwenspersoon, klachtbehandelaar en adviseur medezeggenschap. Hij studeerde milieurecht en volgde nadien tal van opleidingen (ook op Nyenrode) als vertrouwenspersoon, mediator en medezeggenschapsadviseur. Zijn drive ligt in het luisteren naar mensen, het verbinden van mens en organisatie en op een gedegen klachtafhandeling. Hij heeft langjarige ervaring als medezeggenschapsadviseur, mediator, vertrouwenspersoon, klachtbehandelaar en dat

Lees meer...

Meulen | mevrouw drs M.T. van der Meulen (Marianne)

door

Resultaatgericht, empathisch en verbindend: drie woorden die mijn manier van werken kenmerken. Ik geloof dat resultaatgerichtheid en mensgerichtheid samen kunnen en moeten gaan: mensen maken immers het resultaat. Met elkaar, als het goed is. En soms, als samen niet meer zo goed lukt, kan een buitenstaander net even het zetje geven dat nodig is. Vaak

Lees meer...